Aktualnosci
Data Opis prac
09.2018
  • Podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej
  • Inwentaryzacja przyrodnicza w terenie
  • Inwentaryzacja stanu istniejącego (zjazdy, skrzyżowania, ogólny stan nawierzchni DK 36, przepusty i odwodnienia drogi)
  • Spotkanie rady technicznej projektu w terenie na odcinku drogi krajwej nr 36 objętym inwestycją
  • Pomiar sytuacyjno - wysokościowy do mapy do celów projektowych
  • Rozpoczęcie opracowania Koncepcji rozwiązań geometrycznych drogi
10.2018
  • Opracowano koncepcje rozwiązań geometrycznych
  • Opracowano analizy i prognozy ruchu
  • Na podstawie wykonanych pomiarów sytuacjno - wysokościowych opracowano roboczą mapę do celów projektowych,
  • Kontynuacja inwentaryzacji przyrodniczej
  • Uruchomiono funkcjonowanie strony internetowej do projektu
11.2018
  • Omówiono koncepcję rozwiązań geometrycznych drogi na Radzie Technicznej z Zamawiającym,
  • Przygotowano zawiadomienia o ustaleniu granic prawnych nieruchomości na opracowywanej mapie do celów projektowych,
  • Opracowywanie inwentaryzacji przyrodniczej i karty informacyjnej przedsięwzięcia (prace kameralne),
  • Opracowano opinię geotechniczną.
12.2018
  • Skorygowano koncepcję rozwiązań geometrycznych drogi w oparciu o ustalenia Rady Technicznej,
  • Rozesłano zawiadomienia o ustaleniu granic prawnych nieruchomości na opracowywanej mapie do celów projektowych (termin: 28 i 29 grudnia 2018r.),
  • Podjęto decyzję o rozszerzeniu zakresu inwestycji o skrzyżowanie z drogą powiatowa nr 1115D w msc. Piskorzyna,
  • W związku z powyższym przystąpiono do pozyskania materiałów dla rozszerzonego zakresu (rozszerzenie zgłoszenia geodezyjnego wraz pomiarami uzupełniającymi, inwentaryzacja w terenie) oraz korekty koncepcji rozwiązań geometrycznych drogi,
  • Opracowywanie inwentaryzacji przyrodniczej i karty informacyjnej przedsięwzięcia (prace kameralne)
  • Rozpoczęto opracowywanie projektu robót geologicznych
01.2019
  • Rozszerzono zakres koncepcji rozwiązań geometrycznych o dodatkowe skrzyżowanie z drogą powiatowa nr 1115D w msc. Piskorzyna
  • Pozyskano materiały dla w/w rozszerzonego zakresu do opracowania mapy do celów projektowych,
  • Opracowano rozwiązania odwodnienia drogi krajowej nr 36 (określono niweletę projektowanej drogi i rowów oraz zajętości terenu przez skarpy rowów),
  • Ustalone przebieg granic prawnych nieruchomości na opracowywanej mapie do celów projektowych,
  • Opracowano projekt robót geologicznych,
  • Rozpoczęto opracowywanie operatu wodno - prawnego.
02.2019
  • Skorygowano koncepcję rozwiązań geometrycznych w oparciu o ustalenia Rady Technicznej z dnia 30.01.2019r.
  • Opracowywanie inwentaryzacji przyrodniczej i karty informacyjnej przedsięwzięcia (prace kameralne),
  • Korekta projektu robót geologicznych w oparciu o opinie Zamawiającego,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego
03.2019
  • Uzyskano pozytywną opinię Zamawiającego do koncepcji rozwiązań geometrycznych,
  • Przekazano Zamawiającemu do zatwierdzenia materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • Przystąpiono do wiosennej inwentaryzacji przyrodniczej w terenie,
  • Korekta projektu robót geologicznych w oparciu o opinie Zamawiającego,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego,
  • Opracowywanie projektu budowlanego.
04.2019
  • Przekazano Zamawiającemu do zatwierdzenia skorygowane materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • Kontynuowanie wiosennej inwentaryzacji przyrodniczej w terenie,
  • Uzyskano pozytywną opinie do projektu robót geologicznych od Zamawiającego,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego,
  • Opracowywanie projektów podziału nieruchomości pod pas drogowy,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Wystąpiono o warunki techniczne do Gestorów sieci.
05.2019
  • Przystąpiono do korygowania materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o opinię Zamawiającego,
  • Zakończono wiosenną inwentaryzację przyrodniczą w terenie i przystąpiono do prac kameralnych,
  • Wystąpiono z projektem robót geologicznych o jego zatwierdzenie do właściwego organu,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego,
  • Opracowywanie projektów podziału nieruchomości pod pas drogowy,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Uzyskiwanie warunków technicznych do Gestorów sieci i uwzględnienie ich zapisów w trasach sieci,
06.2019
  • Korygowanie materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o opinię Zamawiającego,
  • Uzyskiwanie zatwierdzenie projektu robót geologicznych od Marszałka Województwa Dolnośląskiego,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego,
  • Opracowywanie projektów podziału nieruchomości pod pas drogowy,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Opracowywanie projektu docelowej organizacji ruchu,
  • Uzyskiwanie warunków technicznych do Gestorów sieci i uwzględnienie ich zapisów w trasach sieci,
07.2019
  • Przystąpiono do korygowania materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o nową opinię Zamawiającego,
  • Uzyskano odmowną decyzję dotyczącą zatwierdzenia projektu robót geologicznych od Marszałka Województwa Dolnośląskiego,
  • Opracowywanie operatu wodno - prawnego,
  • Opracowywanie projektów podziału nieruchomości pod pas drogowy,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Opracowano projekt docelowej organizacji ruchu (kompletowanie wniosku o wydanie opinii),
  • Uzyskiwanie warunków technicznych do Gestorów sieci i uwzględnienie ich zapisów w trasach sieci.
08.2019
  • Korekta materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o opinię Zamawiającego (w toku),
  • W oparciu o odmowną decyzję skorygowano projekt robót geologicznych i ponownie wystąpiono do Marszałka Województwa Dolnośląskiego o jego zatwierdzenie,
  • Wstrzymano prace nad opracowywaniem operatu wodno - prawnego,
  • Wstrzymano prace nad opracowywaniem projektów podziału nieruchomości pod pas drogowy,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Uzyskano niezbędne opinie do projekt docelowej organizacji ruchu i wystąpiono o jego zatwierdzenie do GDDKIA Oddział we Wrocławiu,
  • Uzyskiwanie warunków technicznych do Gestorów sieci i uwzględnienie ich zapisów w trasach sieci.
09.2019
  • Korekta materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o korespondencję otrzymaną od Gminy Wąsosz (w toku),
  • Uzyskiwanie zatwierdzenie projektu robót geologicznych od Marszałka Województwa Dolnośląskiego (w toku),
  • Uzyskiwanie zatwierdzenia projektu docelowej organizacji ruchu od GDDKIA Oddział we Wrocławiu (w toku),
  • Wystąpiono do Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej o rozgraniczenie gruntów pokrytych wodami i ustalenia linii brzegu dla rzeki Młyniec,
  • Opracowywanie projektu budowlanego,
  • Uzyskiwanie warunków technicznych do Gestorów sieci i uwzględnienie ich zapisów w trasach sieci.

Licznik wszystkich odwiedzin: 1312, na tej stronie było: 129 odwiedzin